Garantinis aptarnavimas
Garantinis aptarnavimas
Garantinis aptarnavimas

Kaip vyksta garantinis aptarnavimas?

Siekiant išlaikyti klientų pasitenkinimą ir lojalumą, labai svarbu veiksmingai išspręsti techninio aptarnavimo problemas.

1. Susipažinimas su problema/gedimu.

Klientas nurodytais kontaktais gali susisiekti telefonu, ar el. paštu kuo išsamiau nurodant įrangos defektą, ar gedimą.

2. Probemos supratimas.

Su kliento ir/ar gamintojo pagalba išsiaiškinama gedimo priežastis ir jos šalinimo būdai.

3. Informacijos surinkimas.

Paprašius kliento nurodyti informaciją, ji yra perduodama gamintojui ir laukiama sprendimo.

4. Problemos diagnozė.

Gamintojas dažniausiai nuotoliu gali įvertinti gedimą ir nurodyti jo sprendimo būdą.

  1. Pateikiamas sprendimas.

Gamintojas ir/arba atestuotas specialistas pateikia gedimo sprendimo būdą.

  1. Įrangos garantinis aptarnavimas.

Įvertinus sprendimo būdą įranga yra sutvarkoma vietoje, arba siunčiama pilnam aptarnavimui pas gamintoją.

Siekiame, kad saulės energija būtų prieinama kiekvienam.

Įsivaizduojame ateitį, kurioje kiekvienas stogas spindi saulės moduliais.

Rekvizitai

MB Onon energija

Įm. kodas 306086404

PVM mok. kodas LT100015009210

Aido g. 6, Giraitė, Kauno r.

Soc. tinklai

© ONON 2024.

Siekiame, kad saulės energija būtų prieinama kiekvienam.

Įsivaizduojame ateitį, kurioje kiekvienas stogas spindi saulės moduliais.

Rekvizitai

MB Onon energija

Įm. kodas 306086404

PVM mok. kodas LT100015009210

Aido g. 6, Giraitė, Kauno r.

Soc. tinklai

© ONON 2024.

Siekiame, kad saulės energija būtų prieinama kiekvienam.

Įsivaizduojame ateitį, kurioje kiekvienas stogas spindi saulės moduliais.

Rekvizitai

MB Onon energija

Įm. kodas 306086404

PVM mok. kodas LT100015009210

Aido g. 6, Giraitė, Kauno r.

Soc. tinklai

© ONON 2024.